USG People en Telegraaf Media Groep (TMG) gaan een partnership aan om vraag en aanbod op de Nederlandse arbeidsmarkt effectiever bij elkaar te brengen. De samenwerking omvat een vernieuwend arbeidsmarktplatform dat onder meer een online onestop-shop biedt voor werving en selectie van personeel.
Partnership TMG en USG People
In het nieuwe partnership ontstaat een unieke krachtenbundeling voor het verbeteren van de verbinding van vraag en aanbod op de arbeidsmarkt. TMG bereikt circa zeven miljoen Nederlanders per dag met on- en offline media zoals De Telegraaf, Vacaturekrant.nl, Metro, een breed aanbod van regionale en lokale media en de radiozenders van Sky Radio Group. USG People biedt in heel Nederland diensten aan voor het effectief verbinden van werknemers en werkgevers in hun arbeidsrelatie. Met merken als Start People, Unique, Secretary Plus en USG Professionals heeft USG People een sterke positie in Nederland met meer dan veertig jaar ervaring in de Europese arbeidsmarkt.
Het platform
Het arbeidsmarktplatform biedt werkgevers de mogelijkheid wervings- en selectieprocessen zelfstandig centraal te beheren. Voorts kunnen werkgevers hun vacatures eenvoudig zowel online als in printuitingen publiceren en vergroot de publicatie van vacatures via het platform de vindbaarheid door kandidaten. Verder beschikt het platform over hr-tools waarmee wervings- en selectieprocessen eenvoudig, goed en tegen lage kosten kunnen worden beheerd. Dit betreffen onder meer tools voor kandidatenbeheer, kandidatenselectie en voor een overzichtelijke voortgang van het wervingsproces. Ook biedt het platform toegang tot modules die het werven van flexmedewerkers vereenvoudigt, zoals modules op het gebied van payrolling, uitzenden en detacheren.
Voor het platform wordt de bewezen technologie van Adver-Online en hr-softwareleverancier HROffice gebruikt – beide onderdeel van USG People Online Business Solutions. Het arbeidsmarktplatform zal in het derde kwartaal worden gelanceerd.
Meer informatie
Kijk voor meer informatie op de website.