Fusie tussen recruitmentsystemen Tangram en CRMatch

1616
Fusie tussen recruitmentsystemen Tangram en CRMatch

Vanaf 1 januari 2017 zijn Tangram en CRMatch gefuseerd en gaan ze samen verder onder de naam Tangram. Maurice Meesters (54), Directeur bij Tangram en Ruben Lamot (35), Directeur bij CRMatch worden gezamenlijk aandeelhouders en vormen de directie van het bedrijf dat verder zal opereren vanuit Zeist.

Slimmer en flexibeler

Maurice Meesters: “Al ruim 30 jaar helpen wij onze klanten met diverse recruitment- en mobiliteitssoftware-oplossingen. Wij merken dat er een toenemende vraag is naar kennis en tooling om het recruitmentproces nog slimmer en flexibeler in te richten en om CRM en marketing naar een hoger plan te tillen. Door de fusie met CRMatch bieden wij een interessante uitbreiding op ons huidige aanbod met een moderne, op Microsoft Dynamics 365 CRM gebaseerde, oplossing.”

Eén betrouwbare partner

Voor bestaande en nieuwe klanten van zowel Tangram als CRMatch betekent de fusie dat zij nu één betrouwbare partner binnen handbereik hebben, waar zij alle vraagstukken omtrent recruitment, interne doorstroom, portals, mobiliteit en trainingen kunnen beleggen. Klantspecifieke oplossingen blijven key, ook voor het vernieuwde Tangram. Zo kan er altijd flexibel ingespeeld worden op de snel veranderende wensen van opdrachtgevers. Meesters: “Wij begrijpen dat iedere branche en onderneming andere eisen stelt aan de wijze waarop zij de recruitmentprocedures inricht en dat de security-eisen hierbij hoog zijn. Door te fuseren met CRMatch weet ik dat wij vandaag en in de toekomst aan al deze wensen voor onze klanten kunnen voldoen, zowel in de cloud als on-premise.”

Continuïteit en schaalgrootte

Voor CRMatch biedt de fusie met Tangram een prachtige groeikans met verzekerde continuïteit en schaalgrootte. Ruben Lamot: “Tangram heeft bewezen een betrouwbare speler in de markt te zijn, die kwalitatief hoogwaardige en stabiele software levert en implementeert. Wij zijn er dan ook trots op om met deze partij onze krachten te bundelen en organisaties te helpen hun werving- en selectieprocedures naar het volgende niveau te tillen. De recente overname van LinkedIn door Microsoft bevestigt, dat we met onze Microsoft Dynamics 365 solution voor ons marktsegment op het goede spoor zitten. We zijn dan ook klaar om alle uitdagingen die big data, machine learning en artificial intelligence met zich meebrengen te ondervangen.”