Tweedaagse Recruitment Marketing Automation mei 2021

    323

    Recruitment Marketing Automation is binnen werving een nieuwe discipline. Vanuit e-commerce, data analytics en marketing automation is deze nieuwe combinatie ontstaan. Een combinatie van inbound en outbound arbeidsmarktcommunicatie recruitment marketing, data & analyse, Candidate Relation Mananagement Software (CRM) en sourcing.

    Succesvol werven aan de hand van e-commerce principes

    Woensdag 19 mei 2021 start de tweedaagse Recruitment Marketing Automation. Met de technieken waarmee Amazon, Netflix of Bol.com sitebezoekers of (potentiele) klanten serviced, met die technieken wordt het huidige en toekomstige recruitment landschap ingekleurd. Met de huidige recruitmenttechniek is het al goed mogelijk om -op naam- in beeld te hebben wie je vacatures bekijken, actief op zoek zijn naar een nieuwe baan of beschikbaar zijn voor een opdracht. Je hebt direct zicht op een actieve talentpool in eigen beheer. Geen dure recruitment seats of het jarenlang opbouwen van talentpools, maar gebruik maken van e-commerce technologie binnen de recruitment.

    Recruitment Marketing Automation is binnen werving een nieuwe discipline. Vanuit e-commerce, data analytics en marketing automation is deze nieuwe combinatie ontstaan. Een combinatie van inbound arbeidsmarktcommunicatie/ inbound recruitment marketing, data & analyse, Candidate Relation Mananagement Software (CRM) en sourcing. Elke bezoeker op een aan carrière gerelateerde webpagina (vacature, werkenbij, projecten etc.) wordt gemeten en ‘gemonitord’ als ware je een klant bij bol.com bent of kijker van Netflix. En indien al dan niet actief op zoek naar een baan of opdracht, verleid of benaderd door de recruiter.

    Recruitment Marketing Automation is de meest ideale combinatie tussen inbound arbeidsmarktcommunicatie, recruitment tech, data en sourcing. Door relevante content weet je de doelgroep te verleiden om op je vacature en/of recruitmentsite te komen en daar gegevens achter te laten. Daarna bouw je de relatie uit totdat je op het juiste moment de kandidaat kunt benaderen. Op het moment dat hij/zij ook echt op jouw bericht zit te wachten.

    Deze tweedaagse laat alle disciplines langskomen van recruitment marketing automation, met de belangrijkste kennisdragers van dit onderwerp. Belangrijk onderdeel van de training is dat je ook zelf actief aan de gang gaat met elk onderwerp, zodat je weet en richting hebt over wat je na de training gaat doen.

    Dit doen we:

    • Maximaal 16 personen
    • In 1 keer 2 dagen (incl. één overnachting)
    • Veel interactie, oefeningen en intervisie
    • Voorafgaand en tussen de trainingsdagen opdrachten en oefeningen
    • De beste praktijktrainers met bewezen trackrecord
    • Ontspannen, lerend van elkaar met humor en hoog niveau kennisoverdracht

    Locatie

    De training zal plaatsvinden in Het Industriegebouw Rotterdam en is zowel met de auto als openbaar vervoer prima bereikbaar. Deze locatie is speciaal ingericht voor 1,5 meter sessies volgens de RIVM maatregelen, zodat je op een veilige manier live deel kan nemen.

    Meer informatie en inschrijven

    Kijk voor meer informatie en om in te schrijven op de website van Tweedaagse Recruitment Marketing Automation

    DELEN