In 2016 bijna 90 procent meer klanten voor Bullhorn in Nederland

1561
In 2016 bijna 90 procent meer klanten voor Bullhorn in Nederland

Bullhorn, het recruitmentsysteem dat zich vooral richt op de werving- & selectiesbranche, zag vorig jaar het Nederlandse klantenbestand met 86% stijgen. Het aantal gebruikers steeg zelfs met 300%, maakte het bedrijf deze week bekend.

Kantoor in Amsterdam

Sinds Bullhorn in september 2016 de deuren van zijn kantoor in Amsterdam opende, groeide het bedrijf flink met nieuwe klanten. Onder Bullhorns nieuwe klanten in de regio bevinden zich grote namen zoals The Vibe Group, Studelta, Velde Groep, Strand Associates, Morgan Green, Searchlite en Bakker & Partners.

EPSN Workforce Group

De jongste nieuwkomer in de klantenportefeuille van Bullhorn is EPSN Workforce Group, een internationaal werving- & selectiebureau dat gespecialiseerd is in de medische sector, de gezondheidszorg, IT, engineering, technische beroepen en de bouwsector.

Jeroen Tijink, Chief Growth Officer bij EPSN Workforce Group, merkt op: “Het zijn boeiende tijden voor de recruitmentsector. Nederland is een gerenommeerde hub voor hoogopgeleide en technisch heel bedreven werknemers, maar veel CRM-systemen zijn niet flexibel of rijp genoeg om een snelgroeiend recruitmentbedrijf te ondersteunen. “We kozen voor Bullhorn omdat het de meest innovatieve, rijpe en veelzijdige CRM is die ons kan helpen aan de top te blijven naarmate de markt verder evolueert. Ook de recruitmentervaring van het professionele dienstenteam van Bullhorn is ongezien. Ze zijn zonder enige twijfel voor ons de beste partner!”

Snelgroeiend team

Pieter Duijst, EMEA Regional Sales Manager bij Bullhorn en hoofd van het kantoor in Amsterdam, voegt hier nog aan toe: “De groei van Bullhorns activiteiten in Nederland op zo’n korte termijn is buitengewoon. We zijn al in nieuwe kantoren getrokken om ons snelgroeiende team te huisvesten, hebben ons verkoopteam voor de Benelux meer dan verdubbeld en hebben de handen in elkaar geslagen met tal van de meest vooruitziende en klantgerichte ondernemingen van het land om hen te helpen verder te groeien, nieuwe klanten aan te trekken en meer kandidaten aan het werk te zetten.”

Doel: grootste CRM-leverancier

De internationale managing director van Bullhorn, Peter Linas, besluit: “2016 was voor ons een ontzettend succesvol jaar, maar dat betekent niet dat we nu op onze lauweren gaan rusten. Ons doel op de lange termijn is om de grootste CRM-leverancier van het Europese vasteland te worden door onze invloed in de regio de komende jaren verder te versterken. 2017 is alvast fantastisch gestart en er staan grootse veranderingen op til!”